sobota, 12 grudnia 2015

Jeden już jest!

Cześć.
Dziś coś mi odwaliło i po dłuuugiej, chyba 3 miesięcznej przerwie zrobiłam aż 3 rysunki. Jeden jest z Neko. Póki co bardzo mi się podoba.



Jak ktoś prowadzi bloga o wilkach to pozwalam kraść :3

Mam nadzieję, że uda mi się po dzisiejszym dniu z powrotem wpaść w wir rysowania i nawalać rysunkami tak, jak kiedyś :D I muszę kupić sobie kredki! Wtedy może też kartkowe rysunki się pojawią :D


Tyle na dziś. Jest późno w nocy. Rysowałam na kompie od 11 do 22:30, a od 10 z kawałkiem przeglądałam jeszcze internet. Moje oczy mają doooość.

Więc mam nadzieję, że rysunek się podoba. I liczę też na to, że moja aktywność się zwiększy! Nie chcę zaniedbywać bloga.

Miłego dnia/wieczoru/jakiejkolwiekporydniaoktórejtoczytacieXD

- Neko

4 komentarze:

  1. Świetne rysunki, zazdroszczę talentu. Trzymam kciuki, aby wena powróciła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz rysunki!! Chciałabym tak rysować!

    OdpowiedzUsuń