czwartek, 12 lutego 2015

Nowe.

Hej, hej.
Wczoraj miałam dodać post, ale tak wyszło, że nie było mnie w domu przez większość dnia, ale już nadrabiam.
Mam bardzo dużo rysunków, ale muszę je rozłożyć na kilka notek, rysowanie zajmuje trochę czasu. Pod rysunkami postaram się dodać jakieś podpisy, które opiszą nieco charakter Neko.
Zaczynamy!

W poprzedniej notce pisałam, że Neko jest straszną ciamajdą. 
Ciężko to ukryć, potrafi się zaplątać dosłownie we wszystkim i ma problemy nawet ze zdjęciem zwykłej torby z głowy. 

Dodam też, że Neko nie przepada za zimą, chociaż pojawia się często w zimowej scenerii.


Bardzo rzadko przybiera postać anthro, ale jeżeli już się to zdarzy to zwykle jest ubrana w ciuchy w odcieniach szarości.

Neko uwielbia słodycze!
Ogólnie lubi wszystko, co jest dziwne.


Tyle na dziś. Mało pisania, dużo rysunków. Zaraz biorę się za nowy rysunek, tablet już leży koło mnie. c:

Założyłam sobie zeszyt, w którym opisuję swoje postacie. Z wyglądu opisuję tam jednak tylko to, co jest szczególnie ważne. Głównie znajdują się informacje dotyczące charakteru, przyjaciół i wrogów, upodobań. Opis Neko zajął mi 5 stron, kiedyś pewnie przeniosę go na bloga. 

Ojej, ostatni tydzień ferii już się kończy. Tak bardzo nienawidzę szkoły..
Ja spadam rysować, miłego dnia Wam życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz