sobota, 21 lutego 2015

Po przerwie.

Hej.
Długo nic nie dodawałam, mam tylko jeden, w dodatku nie dokończony nowy rysunek, ale za to jeszcze dużo innych.
Zapraszam do ogladania!


Rysunek z nagłówka, wersja oryginalna. c:


Neko w ciągu roku przeszła dosyć widoczną zmianę. 2 lata wcześniej miała jeszcze inne szczególny, ale nie zachowałam starych reffów.
#swag i te takie 
Super magiczna grzywka + czapka
Teraz wygląda zdecydowanie lepiej, przynajmniej według mnie.

Po"medja milczom" można poznać, że rysunek jest dosyć stary xD

Mam też rysunki na Halloween, ale nie chcę ich trzymać w ukryciu aż do października, więc pokażę Wam je teraz.



To już wszystko na dziś, wyczerpałam wszystkie swoje stare rysunki, więc kolejna notka prawdopodobnie pojawi się za dosyć długi czas.
Na szczęście rysuję Neko dosyć często. Może jeszcze znajdę jakieś kartkowe rysunki, z chęcią się podzielę. Neko ma jeszcze swój ludzki odpowiednik, może niedługo go pokażę! 
A teraz spadam rysować. Kocham weekendy. ♥


- Neko




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz