wtorek, 10 lutego 2015

Witam.

Hej. 
Jestem Neko i zajmuję się tworzeniem wilczych postaci. 
Moją główną postacią jest wilczyca o imieniu zgodnym z moim podpisem czy internetową ksywką, po prostu Neko. 
Dużo rysuję i mam całą masę postaci, na które przeznaczyłam innego bloga, chciałam mieć osobnego bloga na tę postać z tego względu, że to właśnie ją rysuję najczęściej i chcę ją prezentować częściej niż inne postacie, a blogi są do tego idealne. Bloog nie był mimo wszystko dobrym miejscem na to, Blogspot bardziej mi odpowiada. Mniejsza o to. 
Jako, że to pierwsza notka to chcę Wam przybliżyć nieco postać Neko, opiszę ją w skrócie, pokażę Wam parę obrazków z nią.  


 Oto i ona.

Neko ma 3 wilcze lata. Pomimo tego, że jest wilkiem (jak widać nie do końca normalnym wilkiem, zalicza się do starej, popularnej grupy "magicznych wilków", o której było głośno na wielu, wielu blogach i portalach społecznościowych typu nk czy poszkole parę lat temu, ale wciąż są rysowane) to uwielbia koty i czekoladę. Zupełnie jak ja. Jej charakter, poniekąd styl i upodobania są zrobione na podstawie moich.
Jak widać jest wilczycą emo/scene.
Neko ma dwójkę przyjaciół. To również zgadza się ze mną.  Jej przyjaciółmi są Andy i Charliel. Trzyma się bardziej z osobnikami płci męskiej, co akurat jest moim przeciwieństwem. 



Na dwóch pierwszych obrazkach mamy Neko i Charliela, później możemy zobaczyć ją z Andy'm.

Jak widać na ostatnim rysunku Neko bywa wredna. Jest też dosyć egoistyczna, ale mimo to daje się lubić i pomaga innym, gdy widzi taką potrzebę. Łatwo się zachwyca i cieszy się z małych rzeczy, ale również bardzo szybko można ją wkurzyć. Warto też dodać, że jest okropną ciamajdą. 
Tutaj jest razem Escape, którą wymyśliła i narysowała Sqaru.
 A tutaj z Lukim.

Charakter nie do końca zgodny z moim, bo ja nie pomagam i niezbyt łatwo się zachwycam.
Chyba tyle z podstawowych informacji o niej. 
Mam jeszcze całą masę rysunków z nią, ale pokażę w następnych notkach!
Póki co pokażę Wam najnowszy i prawdopodobnie na tym zakończymy notkę. 


Mam nadzieje, że się podoba!
Jeśli ktoś by chciał wziąć ją na swojego bloga, a wiem że nie - pozwalam, nie musicie mnie o tym powiadamiać. 
Jedyne, czego nie pozwalam robić to przywłaszczanie sobie Neko jako swoją postać i nazywanie siebie autorem tej postaci.

Być może nawet jutro pokaże się nowa notka. 
A tymczasem ja idę zmienić wygląd bloga i pogram w Simsy (nołlife).

Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz